Garantijos ir prekių grąžinimas

  1. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas:

1.1. Kiekvienos Limadesign.lt parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

1.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.

1.3. Pardavėjas visoms prekėms suteikia 24 mėnesių garantiją, jei nėra nurodyta kitaip prekės aprašyme.

1.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.

1.5. Pardavėjas teikia prekių garantinės priežiūros paslaugas tarpininkaudamas tarp Pirkėjo ir gamintojo, ar gamintojo atstovo.

1.6. Pardavėjas įsipareigoja garantinį aptarnavimą įvykdyti per 15-60 darbo dienas.

1.7. Prekių garantinis aptarnavimas Kuršių nerijoje gali užtrukti ilgesnį laiką nei nurodytas. Apie prekių garantinį terminą Kuršių nerijoje Pardavėjas Pirkėją informuoja atskirai kiekvienu atveju.

1.8. Garantija netaikoma prekių kategorijoms:

1.8.1. Naujos, pažeistomis pakuotėmis;

1.8.2. Su neženkliais pabraižymais;

1.8.3. Ekspozicinės;

  1. Prekių grąžinimas ir keitimas:

2.1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties gali grąžinti baldus per 14 kalendorines dienas, jei prekė yra originalioje pakuotėje, nenaudota. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos kodekso 6.228-10 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.

2.2. Parduotų prekių trūkumai yra šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis 2014 m. Liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

2.3. Norėdamas grąžinti prekę (-es) 2.2. Taisyklių punkte nurodytais atvejais, Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. paštu info@limadesign.lt. 

2.4. Taisyklių punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 kalendorines dienas nuo prekių pristatymo jam dienos.

2.5. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

2.5.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

2.5.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);

2.5.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

2.5.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

2.5.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną.

2.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

2.7. Grąžinamas prekes Pirkėjas pristato pats. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus.

2.8. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis 2014 m. Liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

2.9. Prekės grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per 10 d.d., nebent susitarta kitaip. 

2.10. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

2.1. Prekių grąžinimas ir keitimas netaikomas prekių kategorijoms:

2.1.1. Naujos, pažeistomis pakuotėmis;

2.1.2. Su neženkliais pabraižymais;

2.1.3. Ekspozicinės;